کانادا

بهترین روش ها برای مهاجرت

کانادا

۴۷ بازديد

کانادا از کشورهای پیشرفته در اکثر حوزه های می باشد. وجود شرایط شغلی مناسب، بازار کاری قوی، دانشگاه های معتبر، فرهنگ مهاجر پذیر، رفاه بسیار عالی و رضایت بالای زندگی از مواردی است که متقاضیان مهاجرت به کانادا خواهان آن هستند. همواره مهاجرت به منظور بهتر شدن اوضاع زندگی صورت می گیرد پس می بایست در این امر بسیار دقت نمایید. مسیرهای قانونی بسیار برای مهاجرت به کانادا وجود دارد در زیر در مورد برخی از این روش ها توضیحاتی را ارائه می دهیم امیدواردم که با مطالعه این مطالب و اطلاع درست از شرایط خودتان، بهترین مسیر مهاجرتی را انتخاب نمایید.

 

کار:

برای کار در کشور وسیع کانادا، متقاضیان می توانند از دو مسیر متفاوت اقدام نمایند. مسیر اول استفاده از سیستم امتیازبندی و اکسپرس اینتری می باشد. این روش بر اساس شرایط متقاضی به وی امتیاز می دهد و در صورتی که متقاضی با توجه به سن، وضعیت تاهل، مدرک زبان، سطح تحصیلات و تخصص، امتیاز لازم را اخذ نمود می تواند وارد استخر شود. در استخر متقاضیان دوباره امتیاز بندی می شوند و افرادی که امتیاز مطلوب را اخذ نمایند می توانند برای کار همراه با خانواده وارد کانادا شوند و از همان ابتدا اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. مسیر دیگری که پیش روی متقاضی قرار دارد، داشتن پیشنهاد کاری از یک کارفرمای کانادایی می باشد. در صورتی که متقاضی موفق به اخذ این پیشنهاد شود، ویزای کاری کانادا را دریافت خواهد کرد. این ویزا موقت می باشد و برای تمدید متقاضی می تواند پس از 3 سال از همان سیستم اکسپرس اینتری اقدام نماید و حال که 3 سال اقامت و کار در کانادا را در پرونده خود دارد، شانس پذیرش و اخذ اقامت دائم کانادا برای وی بسیار زیاد می باشد.

 

تحصیل:

از دیگر برنامه های مهاجرتی به کانادا، تحصیل در این کشور می باشد. با داشتن پذیرش از دانشگاه ها و موسسات کانادا، می توانید ویزای تحصیلی این کشور را به دست بیاورید. ویزای تحصیلی کانادا منجر به اخذ اقامت دائم این کشور می شود و متقاضی برای اخذ اقامت دائم این کشور می بایست پس از اتمام تحصیل خود، ویزای خود را به ویزای دیگری همچون کاری تبدیل نماید.

 

سرمایه گذاری:

سرمایه گذاری و کارآفرینی در این کشور یک روش مناسب و سودآور برای اخذ اقامت کانادا می باشد. با توجه به این مطلب که کانادا دارای ایالت های متفاوتی است و هر ایالت برای جذب نیروی کاری متخصص و سرمایه گذار، قوانین خاصی را وضع نموده است. پس قبل از اقدام برای هر ایالت می بایست قوانین هر ایالت را به دقت مطالعه نمایید.

 

هنرمندان و روش های خاص:

افرادی که سابقه هنری و ورزشی دارند می توانند از طریق ویزای خود اشتغالی کانادا اقدام نمایند. برای اقدام از طریق این نوع ویزا متقاضی می بایست اثبات نماید که در سطح جهانی و بین المللی جوایزی کسب نموده است. در این نوع ویزا متقاضی از همان ابتدا اقامت دائم این کشور را اخذ می کند و می تواند همراه با همسر و فرزندان زیر 21 سال خود وارد کانادا شود.
منبع: https://malekpourmie.net/immigration/countries/canada/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.